ח"כ קרן ברק: "תוכנית המענקים בסוף תצטרך לעבור בוועדת הכספים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ קרן ברק: "תוכנית המענקים בסוף תצטרך לעבור בוועדת הכספים"

    ח"כ קרן ברק חברת ועדת הכספים, התייחסה בריאיון ל'מהדורה המרכזית' לעימות הסוער בין שר האוצר ליו"ר הקואליציה שבגינו ביקשה להפסיק את הדיון

    ועדת הכספים. אילוסטרציה צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת
    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

    ח"כ קרן ברק (הליכוד) התראיינה הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחסה לוויכוח בין שר האוצר ליו"ר הקואלציה מיקי זוהר, "אני ביקשתי ששניהם ירגעו, כי אנחנו נמצאים בזמן קריטי לציבור, אבל זה לא עזר. לכן ביקשתי מיו"ר הועדה הרב גפני לסיים את הדיון וכך הדיון נעצר" סיפרה ח"כ קרן ברק.

    צריך להבין אומרת ברק היה דיון חשוב מאוד, "בא שר אוצר כדי להעביר תוכנית חשובה וכולם תומכים והוא נתון הסבר מפורט. הגיע יו"ר הקואליציה רצה לעשות גם יותר טוב. כי הוא חשב שיש מגזרים שלא מקבלים מספיק. שר האוצר רצה כבר לסיים עם הדיון על התוכנית. אנחנו נמצאים באירוע מתגלגל כל יום ענף אחר קורס. כל דקה אנחנו צריכים להציל מישהו אחר ואנחנו רוצי שכולם יהיו על הרגליים".

    כזכור העת דיון היום (שני) בוועדת הכספים פרץ עימות בין שר האוצר ישראל כץ, ליו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר. הדיון הופסק בל העימות.

    ח"כ מיקי זוהר, התייחס במהלך הדיון לתקרת הפיצוי שמעגן החוק לעניין עסקים, ודרש להגדילה.

    שר האוצר, ישראל כץ תקף בתגובה את זוהר ואמר: "עמדה אישית שלך, בניגוד לעמדת רה"מ, ולנוכח כך שיש לך בן דוד עם אולם. אמר לי אחד הגורמים בתחום, מה הדחף שלך, שיש לך בן דוד עם אולם".

    ח"כ מיקי זוהר תקף את שר האוצר ואמר: "צר לי שכחלק מתנועת הליכוד יש לנו שר אוצר מנותק מהעם, אני מצר על זה. ועם כל הכבוד לרצון של שר האוצר להפגין כוחניות, עלי זה לא עובד. אני באופן אישי חייב להודות שהייתה לי תקווה גדולה ממינויו של ישראל כץ, יש לי מפח נפש גדול מההתנהלות שלו. יכול להיות מאוד שצריך לקרוא לרה"מ לבחון את המשך כהותנו של שר האוצר. המשך כהותנו הופכת לסכנה להמשך כהונת הליכוד".

    השר כץ השיב לח"כ זוהר ואמר: "אתן לך עצה, פשוט אל תדבר ותצא".

    במסגרת הדיון מבקשת הוועדה לפצל את הנושאים שאינם נוגעים לתחומי עיסוקה, ולהעבירם לוועדת העבודה והרווחה ולוועדת הקליטה והעלייה.

     

     



    0 תגובות